reklama

Vegetariáni

Na túto tému sa nevyplatí u nás diskutovať. Ohlasy na moje snaženia,aspoň o racionálnu výživu,sú: Čo som krava? Tie šrotové rohlíky nechcem! Zase je silážová polievka? Vyrastali sme na zabíjačke a kačiciach, o vegetariánstve ani chýru ani slychu.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (10)

Tak sa nečudujem, máme to celá rodina niekde zakódované. Teraz už nič nechováme, takže kupujeme. Včera som prikladala do kozubovej pece a vyšiel dym do bytu. Môj syn ihneď zareagoval. Pripomenulo mi to chvíle, keď sme údili klobásky.

Keď mal syn asi osem rokov, poslali sme ho s výslužkou k susedom, aby ochutnali zabíjačku. Mali práve návštevu z Prahy - vegetariánov. Keď sa vrátil domov, hovorí: "Tí veteráni len na to pozerali" všetci sme sa začali smiať, tak sa opravil: "Teda veterinári!" :)

Ja sa v mojom veku držím záhoráckeho hesla: "My už enem plano!" Niekedy sa mi to aj darí. :)

Anna Schwarzová

Anna Schwarzová

Bloger 
  • Počet článkov:  11
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som vdova v najlepších rokoch, veselá aj smutná, šťastná aj zúfalá. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu