reklama

To sa môže stať iba mne

povieme, keď sa nám niečo nevydarí, ako by sme chceli. Myslím, že toto si už asi povedal každý.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (5)

Potom sme nahnevaní sami na seba, inokedy viníme za to iných ľudí. Po určitom čase sa tomu smejeme, či spomíname ešte stále s hnevom.

Manžel mi raz kúpil darček – novú fľašu na výrobu šľahačky. Deti sa nemohli dočkať, kedy ju použijeme. V nedeľu som urobila pudingové poháre. Šľahačkovú smotanu som naliala už do tej novej fľaše. Dala som tam bombičku, ale zdalo sa mi, že vyfučala von, tak som pridala ešte jednu.

Vychladnutý puding bol už v pohároch, všetci okolo stola čakali, ako to pôjde von (neboli totiž ešte šľahačkové spreje). Vyvalila sa z toho taká explózia, že vyfúkla synovi ryžu z taniera. Ako som sa otočila smerom k drezu, zasiahla som druhého tou bielou strelou a aj celú linku.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Ako sa u nás hovorí - "Božé dopuscený aj vypuscený".

Čo sa dalo, sme pooblizovali a ja, s výrazom čertice som umývala kuchyňu. Samozrejme, najprv bol obvinený manžel, že také sprostosti kupuje, potom výrobca a nakoniec trochu aj ja.

Druhú tragikomédiu som vyrobila celej našej rodine pri pečení „sádelníkov“. Čakali sme návštevu. Mali sme domáce sádlo. Cesto z neho je zvlášť jemné. Len jeho výroba je dosť zdĺhavá. Vyrába sa ako lístkové cesto, prekladá sa a prevaľkáva. Potom sa plní lekvárom.

Urobila som tak na štyri plechy. No, práca na tri hodiny!

Pri rúre na pečenie bola stolička, kde som mala veľkú tácku na vykladanie upečených sádelníkov. Keď sa piekol posledný plech, už som bola unavená. Usúdila som, že ešte minútku – dve počkám. Ako som pozerala do rúry, zaregistrovala som nohy zo stoličky, tak som si „sadla - do sádla“.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Na vrchu boli ešte horúce koláčiky. Ako som sa v nich uvelebila, vytlačila som lekvár na môj zadok. Na tú hrôzu nezabudnem. všetka moja práca bola zničená. Zadok som letela ratovať do kúpeľne a zatiaľ mi posledný plech s koláčikmi zhorel.

Tu bol vinník jasný. To sa môže stať len mne!?

Anna Schwarzová

Anna Schwarzová

Bloger 
  • Počet článkov:  11
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som vdova v najlepších rokoch, veselá aj smutná, šťastná aj zúfalá. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Monika Nagyova

Monika Nagyova

296 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

754 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu