reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Anna Schwarzová

Anna Schwarzová

Bloger 
  • Počet článkov:  11
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som vdova v najlepších rokoch, veselá aj smutná, šťastná aj zúfalá. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

reklama

Súkromné

Slepota

Anna Schwarzová

Slepota

„Čo si slepá? Máš to rovno nosa!“ Hovorievala mi moja mama keď som niečo nemohla nájsť

  • 22. mar 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 764x
  • 2
Kalkíš

Anna Schwarzová

Kalkíš

Fašiangy, Turíce, Veľká Noc ide...

  • 20. mar 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 535x
  • 16
Hýbme sa

Anna Schwarzová

Hýbme sa

Asi pred tridsiatimi rokmi som čítala v časopise ako cvičiť piatich Tibeťanov. Tak to tam bolo pekne napísané, aké blahodarné účinky má cvičenie pre celé naše telo, že som sa oduševnila a rozhodla som sa to vyskúšať.

  • 15. mar 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 811x
  • 5
To sa môže stať iba mne

Anna Schwarzová

To sa môže stať iba mne

povieme, keď sa nám niečo nevydarí, ako by sme chceli. Myslím, že toto si už asi povedal každý.

  • 7. mar 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 753x
  • 5
Chilly

Anna Schwarzová

Chilly

Už som ju posadila do črepníka a dala na parapetnú dosku. Každý rok ju pestujem v záhradke. Zaváram ju a suším. Je to výborná pochúťka k jedlu, podporuje trávenie a imunitu a taktiež obsahuje kapsicín tá malá paprička.

  • 7. mar 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 957x
  • 10
reklama
Zlatá stredná cesta

Anna Schwarzová

Zlatá stredná cesta

Ako po nej kráčať, ako neodbočiť na zlé chodníčky?

  • 3. mar 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 568x
  • 2
Vegetariáni

Anna Schwarzová

Vegetariáni

Na túto tému sa nevyplatí u nás diskutovať. Ohlasy na moje snaženia,aspoň o racionálnu výživu,sú: Čo som krava? Tie šrotové rohlíky nechcem! Zase je silážová polievka? Vyrastali sme na zabíjačke a kačiciach, o vegetariánstve ani chýru ani slychu.

  • 28. feb 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 927x
  • 10
Ako bolí láska

Anna Schwarzová

Ako bolí láska

Trošku oneskorená nedeľná chvíľka poézie od amatérskej poétky tetky Aničky Schwarzovej zo Štefanovej.

  • 25. feb 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 614x
  • 4
Ach, tie novodobé mená...

Anna Schwarzová

Ach, tie novodobé mená...

Po dedinách si ľudia dlho vystačili s piatimi základnými menami pre ženy aj chlapov. Ani farári nechceli nové mená krstiť.

  • 24. feb 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 500x
  • 28
Smrdíme ešte človečinou

Anna Schwarzová

Smrdíme ešte človečinou

Mávam často pocit, že nás ľudí niečo rozdeľuje. Vraj nemáme čas, čo aj ja dosť často používam.

  • 23. feb 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 684x
  • 4
reklama
Dnes som mala krásny deň

Anna Schwarzová

Dnes som mala krásny deň

Ráno som išla do záhrady popozerať, potešiť sa a aj niečo porobiť. Vtáčiky už tak spievajú a zem vonia, že nedá sedieť v dome . Bledule, snežienky, prvosienky, dokonca aj fialky už kvitnú...  Ostrihala som maliny, posadila šalát a reďkovku. Zlomila som síce rúčku na vidliach a tak, ako som múdro začala, tak som to blbo skončila.... Pre mňa je najlepší liek na telesné aj duševné neduhy práca v záhrade. Vôbec mi nechýbali telenovely ani televízne súťaže, ktoré som cez zimu pozerala. Takže hurá do prírody! JE TU JAR! Starí robiť, mladí oddychovať! No „né“?!

  • 22. feb 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 505x
  • 4
reklama
SkryťZatvoriť reklamu